Uááá, čekám na balíček!

Už hodně a hodně se řeklo a napsalo o mizerných službách České pošty. Ano, občas je s nimi problém, ale za posledních šest let jsem s nimi naprosto spokojená. Asi záleží na městě, nebo spíš na lidech, kteří tam jsou momentálně zaměstnaní.

poštovní dodávka

Viděla jsem dost strašných videí, kde pošťák házel balíky tak, že zboží zaručeně nemohlo dojít v pořádku, nebo je pokládal za vrata u rodinných domků nebo házel stvrzenky o nedoručitelnosti, aniž by se přesvědčil, jestli někdo není doma a nečeká.

Také jsem mívala problémy a stěžovala jsem si. I když jsem dodnes přesvědčená, že za každou reklamaci, za kterou jsem nakonec musela jako za neoprávněnou zaplatit pokutu 50 Kč (nevím, jestli si to vůbec smí pošta dovolit), jsem byla v právu, v současnosti si nemám na co stěžovat.
autíčko u krabic

Když přijde doporučený dopis, listonoška ho přinese až za dveře mého bytu a zazvoní, když přivezou balíček, který není do ruky, zvoní od zdola a já ho buď převezmu, nebo řeknu, aby hodili do schránky lístek, že ho vyzvedneme později. Pokud je do ruky, předem mi zavolají i pošlou e-mail a není nejmenší problém, když nejsem zrovna v ten čas doma. No, ono je pitomost napsat zákazníkovi, že budou doručovat zásilku mezi 8 – 18 hodinou. Někdy není v e-shopu jiná možnost, než balík do ruky a aby si každý kvůli tomu bral volno…

Ale nebylo tomu tak vždy. Jednou se nám za reklamaci (přišla rozbitá hračka a stejně to neuznali) pomstili tím, že další balíček, i přesto, že jsme věděli, že byl poslán během 24 hodin po objednání, ležel na poště týden bez toho, že by nám to oznámili. Zrovna to byla důležitá učebnice. Nakonec jsme za to, že si nebudeme nikam stěžovat (ukecali nás), dostali propisku!!!

Ale nejde jen o ně. Vyrojilo se víc služeb, které se snaží konkurovat České poště a nejen podle mých zkušeností je nejvíc problematická PPL. První dvě zásilky byli v pořádku a já nechápala, proč ostatní nadávají. Pak jsem měla tu čest to zjistit také. V sedm ráno mi zazvonil mobil. Po prvním zazvonění jsem ho zvedla, ale dotyčný už zavěsil a vzápětí mi přišla zpráva, abych zavolala na toto číslo, protože se chce řidič domluvit o převzetí zásilky. Byla jsem naštvaná, ale co mi zbývalo. Další balík byl Dobrý koš, kde na koši byla velká cedule křehké, neházet a kurýr s tím mrskl na chodník, až to cinklo. Pak jsem se dozvěděla, že pokud na otázku, jestli jste doma, odpovíte záporně, odjedou, odmítnou se domluvit na předání jinde nebo později a balíček už z nich nevydolujete. Možná to také záleží na člověku, který vám ho vezl, ale takové chování je prostě nepřípustné.

 To mě přesvědčilo, že opravdu jejich služby už nevyužívám.

Jako spousta dalších lidí, jsem si oblíbila Zásilkovnu. Po městě je několik poboček, na které se dají poslat balíčky a lidé jsou tam vždy milí a bez problémů vydají nepoškozenou zásilku.

Jaké máte zkušenosti s dodáváním objednaného zboží vy? Vyberte si některou ze služeb a držte si palce, abyste narazili na příjemného a ochotného řidiče, který vám neznechutí služby té konkrétní firmy.