Proč je u SEO důležitá analýza klíčových slov

Úspěch prakticky každé firmy závisí mimo jiné také na její propagaci. Ta může mít mnoho podob a obvykle bývá vybírána podle zásadních kritérií, jako je například prodávaný výrobek, cílová skupina či finanční možnosti firmy.

 

Přesto existují určité propagační metody, které jsou aplikovány prakticky univerzálně. Jednou z nich je i optimalizace internetových stránek pro vyhledávače. To znamená, že se web upraví tak, aby se jeho odkaz objevil v seznamu výsledků vyhledávání po zadání určitého slova či fráze na některém z prvních míst.

 

burza4

 

Problémem však je, jak správně zvolit tato slova či fráze. Přeci jen, pokud nebudou často vyhledávána, pak bude celkový efekt minimální. Je tedy nutné zvolit takové, které lidé často do vyhledávačů zadávají. Jak ale zjistíme, které to jsou?

 

Zde nám pomůže analýza klíčových slov https://www.seolight.cz/navrh-klicovych-slov. Ta nám řekne, která slova jsou, co se daného oboru týče, nejčastěji vyhledávána, a také jak často. To nám umožní určit, které z nich vybrat, případně zda nebude nutné použít nějaký ještě obecnější pojem.

 

To vše zní dobře, přesto se najdou lidé, kteří tvrdí, že tato součást celého procesu je poměrně zbytečná. Přeci jen není tak těžké odhadnout, co se vyhledává nejčastěji, a i když se trochu spletou, škoda nebude tak velká. Tak proč za tuto analýzu platit?

 

seo2

 

Tito lidé si však neuvědomují jednu věc: jelikož sami obvykle pracují v daném oboru a vyznají se v něm, nemají příliš velkou představu, co asi tak vyhledávají laici. Nejde totiž jen o samotný termín, ale i o to, zda jej často například nekomolí.

 

Navíc je zde i ten problém, že nevíme, jak často je daný výraz vyhledáván, a to jak celkově, tak ve srovnání s ostatními termíny v daném oboru. A to může také udělat dost velký rozdíl.

 

Proto bychom v tomto případě neměli litovat peněz. Věřte, že je skutečně dlouhodobě výhodnější si nechat tuto analýzu vypracovat. Vložené peníze se vám totiž poměrně brzy vrátí.